Natuurwandeling - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu Natuurwandeling - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu

Natuurwandeling

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

23 Augustus 2007 | Zweden, Tanumshede

Vandaag kwam Micca terug van werk en ze had een verassingsuitje in gedachten. Ik kon kiezen, iets relaxts of iets avontuurlijks. Ik koos natuurlijk voor het laatste!
We zijn samen naar een naturreservat geweest, in de buurt van Tanumshede, aan de kust.
(Aan de westkust liggen behalve het natuurpark ook veel leuke kustplaatsjes. Zweden uit heel het land reizen in de zomer af naar het zuidwesten om te feesten en te beesten. De westkust bestaat uit heel veel kleine eilandjes, dat heeft ook een naam maar dat weet ik nu ff niet)
Micaela had een lekkere picnic voorbereid. In het park hebben over de rotsen aan de kust geklauterd en ook nog een stuk door de bossen gewandeld. En daar kwamen we toch een heuze slang tegen! een supergevaarlijke huggorm!! oftewel een adder. Gelukkig was hij slechts 10cm lang.
Maar het was heel gezellig en we hadden super lekker weer. We kwamen ook nog een paar natuur-naturisten tegen :) zie foto.

Groetjes!