9 september - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu 9 september - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu

9 september

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 September 2007 | Zweden, Tanumshede

Zoals beloofd, de rest van de week.

Donderdag middag zijn we weer terug naar Tanumshede gereden. Daarna heb ik heerlijk uitgebreidt gedouched. 's Middags belde Micca's ouders of we zin hadden om te gaan eten bij "källaren" oftewel "de kelder" dit is een luchgelegendheid waar je voor 70 kroon (ongeveer 7,70 euro) zoveel van het buffet gebruik kan maken als je wil. Opzich best lekker eten hoor. Daarna zijn Micca's ouders nog bij ons op de koffie geweest. Ze hadden een spik splinter nieuwe magnetron voor ons bij!
En toen moest de was gedaan worden... In een openbare wasgelegenheid dat bij ons appartement hoort. Opzich is dat best prima geregeld. 2 wasmachines, een droger, een losse centrifuge en een gigantisch drooghok met daarin een soort droogmachine. We kunnen die wasgelegendheid per keer voor 5 uur reserveren. Is helemaal niet zo erg. Daarna waren we van plan gezellig samen op de bank te ploffen om weer een film te kijken maar toen moest Micca ineens onverwacht werken. Het kindje van de baas was op zijn hoofd gevallen. Micca helemaal pissed dat haar avond verknalt was. Maarja niets aan te doen.
Gelukkig viel het achteraf mee en Micca was weer op tijd thuis. Toen dus toch samen gezellig "23" gekeken.

Op vrijdag hebben we lekker uitgeslapen en op ons gemakske ontbeten. Daarna hebben we wat geklust in huis. Plankjes opgehangen in onze slaapkamer die fungeren als nachtkastje. Om 6 uur kwam een vriend van Micca om samen met ons eten klaar te maken. We hadden wraps klaargemaakt voor hem. En zelf hadden we gekookte aardappelen met gevulde gehaktballen. Daarna hebben we wat muziek geluisterd en "Mr Brooks" gekeken. Vette film trous.


Gisteren hebben we het 's morgens weer rustig aan gedaan Ook zijn we even het dorp ingewandeld om wat lekkere dingen te halen bij de bakker. Om 4 uur moest Micca alweer werken. Ik ben het eten dus al op tijd klaar gaan maken zodat ze nog kon eten voordat ze moest werken. Daarna mijn mail checken enz. En het grote verhaal van gisteren schrijven. En daarna dus naar die ouders om pizza te eten en voor de verandering ;) weer een film te kijken. Deze keer was het "shooter" ook een erg gave film. En ik heb sinds gister het PS2 spel Gran Turismo 4.

Nu is het alweer zondag, Micca moest vandaag vroeg werken, van 8 tot 16. Ik heb uitgeslapen tot een uurtje of half 11 en daarna ben ik gaan ontbijten, lekkere warme broodjes uit de oven. Toen heb ik even (40min) mijn oude werkgeefster (fysio waarvoor ik 2 weken heb waargenomen in NL) gebeld. Die was namelijk 4 weken op vakantiegeweest naar the U.S.A. en ook even naar huis. En nu zit ik momenteel dit verhaal te typen.
Straks komen twee vrienden van Micca op de koffie. Nu ga ik even mijn nieuwe PS2 spel uitproberen!

Zo nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte. Ik kom trouwens de 18de voor een weekje naar NL. Ik ga regelen dat ik geregistreerd ben als fysio in zweden en daarvoor moet ik een bewijs van inschrijving in het BIG-register hebben in het engels en een Engelse vertaling van mijn diploma. Ook gaat mijn beugel er dan eindelijk uit als het goed is. En ik ga me uitschrijven uit Nederland. Natuurlijk ga ik ook weer bij een aantal vrienden langs en weer een keer ouderwets op stap in Reusel!!

Iedereen een fijne zondag toegewenst en jullie horen binnenkort weer van mij!

Groetjes!

  • 10 September 2007 - 19:28

    Yvette:

    heeeyyy markie mark
    wat leuk! ik wisst niet dat jij ook een waarbenjij.nu site had!
    Ik zie dat je al lekker degelijk aan het worden bent ;)
    Nee geen gekkenhuis, blij dat je een beetje begint te settlen enzo, is toch wel raar om 'voorgoed' te vertrekken.

    Maar de 18e dus terug in de Kempen, gezellig. Ofja, niet heeeel gezellig natuurlijk want ik ben er niet :grin:

    dikke kus
    Yvette
    www.yvettevrijsen.waarbenjij.nju

  • 13 September 2007 - 17:57

    Vonnie:

    Ziet er leuk uit allemaal!! En officieel 'uitschrijven' uit NL, spannend!!!! Dat lijkt me echt heel vreemd!!

    Wie weet zie ik je komende week een keertje (dan zal ik veel kans toch wel denken dat ik Coen zie;)) en anders nog heeeeel veel plezier!

    x Vonnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Tanumshede

Mark

Mijn waarbenjij.nu pagina, door mijn vrienden speciaal voor mij aangemaakt. vandaar de naam...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 32045

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 07 Augustus 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: