WERK! - Reisverslag uit Hallsberg, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu WERK! - Reisverslag uit Hallsberg, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu

WERK!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

08 Oktober 2009 | Zweden, Hallsberg

Hallo allemaal!

Ik had mijn vorige bericht nog maar net gepost en nu is mijn situatie alweer veranderd!

Ik heb namelijk werk aangeboden gekregen!!! Het gaat om een deeltijd baan 75% Bij een vårdcentral (zorgcentrum) in Hallsberg voor een jaar. Dat plaatsje ligt op ongeveer 30km van Örebro en dat duurt een half uurtje met de auto.

Nu moeten we het alleen nog eens worden om wat ik ga verdienen en dan mag ik weer aan het werk als fysio in Zweden!

Ik mag mezelf heel gelukkig prijzen dat het zo snel gegaan is. In Tanum heeft een meisje mijn baan overgenomen en zij heeft heel de Zweedse westkust afgereisd om telkens 3 maanden hier en dan weer 3 maanden daar te werken.
Ik denk dat mijn goede referenties van mijn oude werkplek zeker geholpen hebben!

Groeten van een blije Mark!


  • 08 Oktober 2009 - 17:26

    Coen En Marianne:

    Super netjes kerel!!!

    Hoop dat dit ook goed gaat bevallen!!

    Grtz Coen

  • 08 Oktober 2009 - 17:56

    Yvonne:

    Hey Bruder!

    wat fijn!!!! echt goed geregeld jongen.
    Gefeliciteerd

    je zusje

  • 08 Oktober 2009 - 20:52

    Rob:

    netjes markske! hopen dat je dan uiteindelijk nog iets voor vast kunt krijgen, zou helemaal mooi zijn!

    groetjes

  • 09 Oktober 2009 - 06:56

    Linda:

    Gefeliciteerd!

  • 09 Oktober 2009 - 14:58

    Timon:

    Super man! goed bezig. foto's van het huis zien er ook mooi uit btw :D

    Grtz Timonneke en Oromiya groetjes ook aan micca

  • 10 Oktober 2009 - 12:06

    Kenn:

    Hey M&M,

    Ziet er echt leuk uit!! En ook fijn te horen dat je nu dus ook werk hebt!
    Succes en als je een keer fysio advies op hoog niveau nodig hebt, hoor ik het wel he... ;)

    Groetjes,
    Kenn

  • 20 Oktober 2009 - 16:31

    Jossie:

    Hey Mark,

    Jullie appartement ziet er ook goed uit!
    En nieuw werk zie ik, jeetje, gefeliciteerd!
    Bevalt het allemaal nog?
    Is de herfst daar nu definitief ingetreden?

    Bram en ik wonen sinds Juni in bladel, Varkensmarkt.
    Ruim appartement (maisonette), 3 verdiepingen, ruime woonkamer + keuken. 2 Slaapkamers, badkamer+ligbad.
    Het is daar echt fijn wonen!

    Wanneer ben je weer in Nederland?

    Fijne week.

    x

  • 16 November 2009 - 23:04

    Peter:

    Hey Mark en Micca,

    Was weer een tijdje geleden dat ik je site gecheckt had, maar was er nog niet van gekomen om een berichtje te plaatsen. Echt relaxt dat je zo snel weer werk gevonden hebt. App ziet er ook chill uit en ik blijf me maar verbazen over die zweedse dames :O Wordt toch echt eens tijd om een keertje langs te komen. Weet je al of je met de kerst nog in NL komt of niet? Je moet nog steeds een keer langskomen in Tilburg!

    Adios, Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Hallsberg

Mark

Mijn waarbenjij.nu pagina, door mijn vrienden speciaal voor mij aangemaakt. vandaar de naam...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 32050

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 07 Augustus 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: