weer een weekje verder - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu weer een weekje verder - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu

weer een weekje verder

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

15 September 2007 | Zweden, Tanumshede

hej hej,

Er is weer een week voorbij. Deze week zijn er niet zoveel spannende dingen gebeurd. Weer 4 dagen naar school geweest. Deze week is er wat meer aandacht geschonken aan zweeds schrijven en grammatica. Ik heb wel een nieuwe leraar, die komt woensdag en donderdag. De leraren vinden wel dat ik goed vooruit ga!

Voor de rest ben ik deze week een keer samen met Micca op bezoek geweest bij een bevriend stel. Die zijn wat ouder en hebben een kindje van bijna 1. Micca kan er maar niet vanaf blijven. Maar het gaat nog wel ff duren voordat ze er een voor zichzelf heeft hoor.

Verder heeft een andere vriendin van Micca een auto-ongeluk gehad. Een auto wilde haar inhalen op een 90 weg. Maar er kwam een tegenligger aan. Dus die auto sneed haar af, ze kwam in de berm terecht en stuurde om weer terug de weg op te komen en toen kwam ze helemaal aan de overkant in de sloot terecht. Gelukkig vielen de verwondingen mee. Wel pijn aan de ogen en de neus, door de airbag waarschijnlijk. Daar zijn we gisteravond even langsgeweest.

Ik heb gisteren en eergister de draadloze internetverbinding aangelegt. Met hulp van de Helpdesk Bakxi (thnx!)
de kabeltjes ook allemaal netjes weggewerkt. En een kaart voor in de comp gekocht zodat die ook iets kan met de draadloze verbinding.
voor de rest 's avonds relaxen en paar keer een filmpje gekeken.
Ohwja ook nog naar de bios geweest met Micca en haar jongste broer. Naar the Bourne nogwat deel 3 iig. Was best gaaf maar weer veel van hetzelfde.

Nu is Micca de laatste hand aan het leggen aan het eten. Vandaag hebben we opgeruimd en gepoetst enzo vandaar dat we vandaag pas laat eten.

Ik heb zin om volgende week weer ff in NL te zijn. Lekker mijn maten weer zien en ouderwets op stap. Wel moet er een hoop geregeld worden in NL.. daar heb ik minder zin in.

Dit was het weer voor vandaag!
fijn weekend iedereen!

Groetjes van Mark&Micca!

  • 15 September 2007 - 19:59

    Dirk:

    Dan zullen we maar eens goed gaan stappen volgende week.....want op een zaterdag thuis zitten is ook niks

  • 15 September 2007 - 20:31

    Coen:

    relaxed weekje dus.. maar volgende week hebben we iig dinsdag en donderdag ook stapmogelijkheden genoeg! komt helemaal goed broertje!

  • 17 September 2007 - 14:11

    Jossie:

    Hai Mark,

    Je hebt het super goed voor elkaar daar zeg! Leuk appartement, leuke vriendin en je hebt nog gewoon contact met je vrienden, super toch!
    Zeg ff eerlijk, Micca heeft het huis ingericht (en zo hoort het ook), of niet?

    Ik lees dat je v/d week naar Nederland komt?! Geniet maar met je vrienden en familie!
    Wie weet tot ziens.

    Groetjes x Jossie

  • 17 September 2007 - 14:17

    Mark A:

    Hey Jossie,

    Idd Micca heeft het huis ingericht. Het zag er al ongeveer zo uit toen ik voor het eerst mijn appartement instapte. Of het zo hoort weet ik niet. Een bevriend stel heeft net een huis gekocht en die zijn het gezellig samen in aan het richten, dus dat kan ook!

    zelf ook met een huisje bezig dan?

    groetjes

  • 19 September 2007 - 17:00

    Joris:

    Hey kerel,

    Kon je Nederland toch niet missen?

    Goed dat je je weg daar een beetje gevonden hebt. Ik blijf me er nog steeds over verbazen dat jij daar naartoe bent gegaan, en dat dat allemaal in Alanya is begonnen :-P

    Heb overigens nog geen concrete plannen gemaakt om die kant in te komen, maar die komen vast nog wel.

    Geniet deze week nog maar even van de kaas, klompen en molens dan kun je je daarna weer gaan bezighouden met die zweedse schone.

    Groeten,

    Joris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Tanumshede

Mark

Mijn waarbenjij.nu pagina, door mijn vrienden speciaal voor mij aangemaakt. vandaar de naam...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 32048

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 07 Augustus 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: