Winter! - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu Winter! - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu

Winter!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

21 Februari 2009 | Zweden, Tanumshede

Hallo allemaal!

Nu is het heeeel lang geleden dat ik nog iets geschreven heb.

Het leven gaat ook gewoon door. Maar nu is er weer wat bijzonders.
Mijn oude Hanmudo trainer is op bezoek om mijn ju jutsu club training te geven.
En net nu hij hier is ligt er veeel sneeuw. Zeker 15cm en het blijft maar sneeuwen.

Vandaag hebben we 4 uur getraind en straks gaan we met de club eten bij een restaurant.

Jullie allemaal heel veel plezier tijdens het Carnaval vieren!!!

Groeten van Mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Tanumshede

Mark

Mijn waarbenjij.nu pagina, door mijn vrienden speciaal voor mij aangemaakt. vandaar de naam...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 32049

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 07 Augustus 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: