Bierfiets - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Mark Aarts - WaarBenJij.nu Bierfiets - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Mark Aarts - WaarBenJij.nu

Bierfiets

Door: Mijn vrienden en ik

Blijf op de hoogte en volg Mark

07 Augustus 2007 | Nederland, Bladel

Vrijdag 20 juli ben ik gezellig met mijn maten gaan fietsen met een bierfiets. Zeer gezellige dag waarvan ik t einde niet meer kan herinneren. De foto's hiervan ga ik bij nader inzien toch maar niet posten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bladel

Mark

Mijn waarbenjij.nu pagina, door mijn vrienden speciaal voor mij aangemaakt. vandaar de naam...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 32129

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 07 Augustus 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: