Het nieuwe appartement! - Reisverslag uit Örebro, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu Het nieuwe appartement! - Reisverslag uit Örebro, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu

Het nieuwe appartement!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

07 Oktober 2009 | Zweden, Örebro

Hallo allemaal!!

Het is een tijdje stil geweest maar ja hoe interessant is het ook om over alledaagse dingen te vertellen.
Nu ben ik dan eindelijk van de idyllische westkust verhuist naar de stad Örebro. Het is de 6de grootste stad van Zweden en ligt 200km van Stockholm af. De stad is het centrum van de 'gnällbälte' (de streek waar het dialekt zeurderig klinkt).
Ik ben verhuist omdat Micaela is begonnen met haar studie civilekonomi hier op de Uni.
Micaela woont hier al dik een maand maar ik ben vorige week pas verhuist omdat mijn contract eind september afliep.
Dat mijn contract afliep betekend ook dat i nu werkloos ben.

Een nieuwe stad betekent ook een nieuw appartement. Bij deze de foto's!

groeten!!

  • 07 Oktober 2009 - 13:38

    Stefan:

    Foto's?

  • 07 Oktober 2009 - 13:55

    Yvonne:

    hoi markje

    ziet er leuk uit, jullie nieuwe appartementje!
    een terechte constatering dat je nu werkloos bent maar ga je daar ook nog wat aan doen? of is het sociale stelsel daar van dien aard dat dat niet nodig is?
    Ik bel je wel weer een keertje als ik in Bladel ben.

    kus je zus

  • 07 Oktober 2009 - 15:22

    Linda:

    Hey boerke!

    Ziet er knus uit allemaal in jullie nieuwe appartementje! Ik zie wel dat de Zweedse meubelgigant bij jullie ook goed vertegenwoordigd is. Ik heb het schilderij van A'dam ook en de garderobekast heb ik in het donkerbruin!

    Kwam je broertje nog tegen in Erp een paar weken geleden, was samen met z'n vriendinnetje bij onze voetbalkantine.

    hoop dat het een beetje wil lukken met het vinden van een baan!

    Tot gauw x

  • 07 Oktober 2009 - 17:32

    Stefan:

    Dank, ziet er uit als een vooruitgang!!!
    groente

  • 07 Oktober 2009 - 22:23

    Coen:

    Hey! Ziet good aus!
    Lijkt natuurlijk erg veel op het vorige stekkie maar dat komt ook heel erg door de meules natuurlijk. Moet het snel maar eens in real life komen bekijken!

    Grtz

  • 08 Oktober 2009 - 08:26

    Marianne:

    Ha Mark!

    Dat ziet er netjes uit jongeman ;-)! Volgens mij zie ik de bloemen staan die wij toen nog voor jullie meegenomen hadden tijdens jullie vakantie in Nederland :-). Zoow, dat lijkt alweer lang geleden!
    Succes met het vinden van een nieuwe job! (Maar even relaxen en genieten mag ook best hoor). Ik ga vanaf nu ook op zoek!

    Dikke kus voor jou en Micaela!

  • 08 Oktober 2009 - 10:10

    Mark:

    Thnx Allemaal!

    Maar coen, die dikke tv hadden we toen nog niet hoor!


  • 08 Oktober 2009 - 20:53

    Rob:

    ziet er heel goed uit kerel! toppie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Örebro

Mark

Mijn waarbenjij.nu pagina, door mijn vrienden speciaal voor mij aangemaakt. vandaar de naam...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 32143

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 07 Augustus 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: