28 aug - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu 28 aug - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu

28 aug

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

28 Augustus 2007 | Zweden, Tanumshede

Zo ik ben vandaag precies drie weken woonachtig in Zweden.
Ik heb net mijn tweede schooldag erop zitten. Ik ben meteen in de ´beste´ groep begonnen. Zweeds is niet zo´n supermoeilijke taal. Duidelijke regels voor zinsbouw enz. In mijn klas zitten een hoop mensen uit Thailand, en Rusland en Polen enz. en die vinden het onbegrijpelijk dat ik al zo goeds zweeds spreek terwijl ik hier nog maar 3 weken woon hehe vet relaxed!
Verder bevalt het wonen hier goed. Zijn al bij een aantal vrienden van micca op bezoek geweest. En we doen regelmatig leuke dingen samen.
Het appartement is ook al een heel eindje klaar, maar we hebben wel duidelijk geldgebrek. Willen een nieuwe TV, nieuwe laptop, en ik heb eigenlijk een auto nodig hier. Maarja eerst moet ik maar es een baantje versieren. Deze vrijdag ga ik bij Micca´s werk werken maar das maar voor 1x.
Dit weekend krijg ik mijn eerste bezoek uit NL btw.

ps. Kijk ook naar berichten van eerdere data. Ik heb pas sinds deze week internet in mijn app. Dus ik heb alles met terugwerkende kracht toegevoegd.

Groeten! Mark en Micca

  • 29 Augustus 2007 - 15:52

    Marloh:

    Heey die Mark,

    Ziet er ammel gezellig uit daar in zweden. En leuk dat we de ontwikkelingen van jou daar, op deze manier kunnen volgen.

    Heb je ook nog wat foto's van het app? Heb er toen bij t feest wel aantal gezien maar kan me er weinig nog van herinneren.

    Groeten,
    Marloh

  • 30 Augustus 2007 - 10:56

    Coen:

    hey broertje!
    ik spreek je regelmatig maar nu ook via deze manier.. super leuk dat je dit zo bij houdt! grappig om de foto's te zien en zo hebben we tenminste ook beelde bij de besproken avonturen.

    Succes en plezier daar! Grtz

  • 31 Augustus 2007 - 09:00

    Anne:

    Hejhej,

    ik vond jouw site opeens tussen die van andere nederlanders in Zweden..

    Vi ses!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Tanumshede

Mark

Mijn waarbenjij.nu pagina, door mijn vrienden speciaal voor mij aangemaakt. vandaar de naam...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 32057

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 07 Augustus 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: