Mijn thuis - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu Mijn thuis - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu

Mijn thuis

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

30 Augustus 2007 | Zweden, Tanumshede

Zo, weer een berichtje van mij.

Vandaag heb ik mijn laatste schooldag gehad van deze week.
Ik heb opzich maar een korte schoolweek.
Maandag en dinsdag van 09:20 tot 14:30 en woensdag en donderdag van 09:20 tot 12:00. Vandaag hebben we wat geleerd over IKEA en over haar, kleuren en hoe je een pony en een staart noemt enzo. een paardenstaart is een Hästswans (bij swans denk ik eigenlijk aan wat anders :)) enz.

Sinds deze week een zit er een nederlands meisje bij mij in de cursus. Ze komt uit Friesland en is 19 jaar en omdat ze uit Friesland komt praat ze fries, daardoor verstaat ze prima zweeds al. Tis een aardige meid.

Ik heb vandaag, net zoals gister het avondeten bereid omdat micca tot ongeveer 8 uur moest werken. Het was een geweldig feestmaal! visgratin uit de oven met een salade. Voor jezelf zorgen is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.

En wat ik ook heb gedaan vandaag is ff wat foto's gemaakt van het appartement. Ik heb niet opgeruimd vantevoren zodat je een goede indruk krijgt van hoe het appartement (mijn thuis)er in het echt uitziet. De foto's heb ik speciaal voor jou op de site gezet Marloh!
Als je nog wat dingen wilt zien of weten moet je het gewoon even in de reacties zetten dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.

Ohja, we hebben sinds gister ook digitale tv dus nu kunnen we zoveel tv kijken als we willen (wel zweeds). We kunnen zelfs films huren via dat kastje, best grappig.

En of jullie het nu leuk vinden of niet ik kom waarschijnlijk 17 september weer een weekje naar NL, moet wat dingetjes regelen.

De groeten aan iedereen! van mij en Micaela!

  • 31 Augustus 2007 - 13:13

    Peter:

    Hey mark,

    Hoe heeft ze je zover gekregen om in een roze bed te gaan slapen? :D

    Verder ziet het er heel gezellig uit! Tot binnenkort, je mist btw dan net reuselkermis.. Jammer man ;)

    Groeten xx

  • 01 September 2007 - 14:27

    Linda:

    Leuk dat we je avonturen van daar kunnen volgen! dat natuurreservaat ziet er mooi uit, als ik een keertje op bezoek kom wil ik daar graag heen!
    Schrijf je een keer een mail in het Zweeds met vertaling? Lijkt me lache

    Groetjes van mij en Lupe en doe de groetjes aan Micca ajb!

    xx

  • 01 September 2007 - 14:39

    Marloh:

    Goed bezig Mark ;)!

    Ziet er in iedergeval gzellig uit daar! Sjak, Bakx en ik komen binnen kort wel een keer op bezoek ;)! We hebben tenslotte toch vakantie......

  • 02 September 2007 - 20:37

    Sjak:

    Hey Mark

    Zie dat je het daar wel uithoudt. Toch leuk dat ze daar ook carnaval vieren met die mutsjes enzo :). Das wel gezellig dat je weer even terug in Nederland bent. Laat maar effe wat weten kan ik tijd vrij maken in mijn drukke planning want heb immers toch vakantie:)

    Groeten Sjak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Tanumshede

Mark

Mijn waarbenjij.nu pagina, door mijn vrienden speciaal voor mij aangemaakt. vandaar de naam...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 32123

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 07 Augustus 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: