9 aug - Reisverslag uit Fjällbacka, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu 9 aug - Reisverslag uit Fjällbacka, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu

9 aug

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 Augustus 2007 | Zweden, Fjällbacka

Samen met met Coen en Micca´s familie zijn we naar een kustplaatsje in de buurt geweest.

In dit pittoreske plaatsje is een scene opgenomen uit de film "Ronja de roversdochter" Daarom wilde we daar gaan kijken.

http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=bios&movie=2045&titel=Ronja_De_Roversdochter

de kloof op de foto's heet "Kungsklyftan"
Micaela's broers waren er ook nog nooit geweest dus die zijn gezellig meegegaan.

ik heb wat foto´s van dit plaatsje toegevoegd.

groeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Fjällbacka

Mark

Mijn waarbenjij.nu pagina, door mijn vrienden speciaal voor mij aangemaakt. vandaar de naam...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 32054

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 07 Augustus 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: