Het zonnetje schijnt - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu Het zonnetje schijnt - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu

Het zonnetje schijnt

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

05 April 2008 | Zweden, Tanumshede

Hallo allemaal!

Zo het is nu heel lang geleden dat ik nog iets geschreven heb.. bijna anderhalve maand! Maar er zijn dan ook niet zo heel veel bijzondere dingen gebeurd eigenlijk.

Op het werk gaat het zijn gangetje. Maar we hebben nu een wel een fysio student die hier stage loopt en er is een nieuwe fysio komen werken. Het werk bevalt me goed en het gaat me ook wel goed af. Ik ben nu aan het kijken voor een bijscholingscursus. (Waarschijnlijk wordt het Mckenzie voor de kenners)

Op school gaat het ook de goede kant op. Ik moet nu teksten schrijven om verder te komen in de cursus. Alle echte toetsen die er te halen zijn heb ik inmiddels afgerond.

Verder ben ik met een nieuwe sport begonnen! Ju-jutsu, twee keer in de week. Mijn trainer heeft bruine band. Ik had al bruine band in Hanmudo dus ik kan redelijk makkelijk mee trainen met de gevorderden. De beide sporten hebben veel overeenkomsten. Het is heel leuk, om nieuwe technieken te leren, en ook om wat van mijn oude sport aan hun te laten zien. Er is helaas wel een groot kwaliteits verschil tussen mijn oude trainer in Nederland en mijn nieuwe hier maar aan de gang blijven is beter dan stilzitten.

En om terug te komen bij de titel. De zon schijnt hier! Het is maar 10graden in de schaduw maar hopelijk komt de lente er nu echt aan! Er is niets mooier dan de zweedse meren zien schitteren in het zonlicht.

Ik ga er weer mee kappen.
Maar niet voordat ik verteld heb dat ik eind april voor een korte week weer naar Nederland kom. Micaela komt helaas niet mee.

De groetjes van Micaela en mij!



  • 05 April 2008 - 16:16

    Dirk:

    hahaha krijg je berichtje nu terwijl ik je film aant kijken ben.....hij is echt hilarisch

  • 05 April 2008 - 16:56

    Manon:

    Dan is het weer daar beter dan hier! Hier heeft het bijna de hele dag geregend en ik heb het koud!! Al kan dat misschien ook meer aan mezelf liggen ;)
    Tot over een paar weekjes!

    X

  • 05 April 2008 - 18:06

    Peter:

    Ja wat dirk net zegt, schitterende film :D Maar iig mooi dat goed gaat daar. Verder hebben we laatst al weer flink bijgebuurt! Maar ik zie je einde van deze maand weer!

  • 13 Mei 2008 - 17:07

    Bart:

    Hey Mark,

    schijnt het zonnetje nu echt in Zweden? Heb je weer een leuke week achter de rug in Nederland? Helaas heb ik je niet meer kunnen zien, omdat ik in die week op vakantie was.

    maar ik lees dat alles goed met je gaat. Had dat niet anders verwacht! Succes met trainingen voor de zweedse taal, en ju-jutsu.

    En doe aan Micaela de groeten!
    Wanneer kom(en) j(ullie)ij weer naar Nederland? Heb je in de zomer nog een weekje vrij denk je? of moet er hard gewerkt worden?

    Tot later,
    groeten Bart van Limpt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Tanumshede

Mark

Mijn waarbenjij.nu pagina, door mijn vrienden speciaal voor mij aangemaakt. vandaar de naam...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 32140

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 07 Augustus 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: