Bijna winter... - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu Bijna winter... - Reisverslag uit Tanumshede, Zweden van Mark Aarts - WaarBenJij.nu

Bijna winter...

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 November 2008 | Zweden, Tanumshede

Tjenare allihopa!

Het begint zo ongeveer traditie te worden om elke twee maanden een berichtje te posten. Vaak komt het er gewoon niet van of heb ik niet zoveel spannende dingen te melden. Maar nu is het alweer zolang geleden dat ik wel weer wat van me MOET laten horen.

Het is nu November en dus bijna winter. We hebben de winter-banden alweer onder de auto's gemonteerd en het weer is vaak ronduit klote. Regen, wind en het heeft al een paar nachten gevroren. Heel relaxed dus dat ik maar 1min lopen van mijn werk af woon.

Maar winter is niet alleen koud en guur, het is ook de tijd van gezellig op de bank hangen met vrienden en een wijntje of een pilsje. Dat hebben we dan ook al een paar keer gedaan.
Een paar weken geleden waren we uitgenodigd voor een etentje bij Joakim en Angelica. Die hebben pas een nieuw huis gebouwd en dat huis leent zich uitstekend om in te feesten. Naast dat etentje zijn we vorig weekend met halloween ook daar geweest. (zie foto's)
Verder zijn we ook een keer in Gotenburg op stap geweest. We waren toen bij een vriendin blijven slapen die middenin de stad woont.

Behalve feesten en leuke dingen doen moet er ook gewerkt worden natuurlijk. Ik heb nu een contract tot het einde van het jaar. Maar ik weet al dat ik in januari en februari op cursus mag dus dan moeten ze mijn contract wel verlengen. Micaela werkt nog steeds bij Statoil. Maar ze wil eigenlijk heel graag weg uit dit kleine gat. Mij bevalt het hier wel goed eigenlijk. Leuke collega's op het werk, gezellig appartement dicht bij mijn werk. Alleen jammer dat er zo weinig dingen te doen zijn hier in de winter. Maar als alles volgens plan verloopt verhuizen we volgende zomer naar de stad. Micaela gaat nu in Januari al beginnen met een cursus Nederlands aan de universiteit in Gotenburg.

Momenteel hebben we een katje bij ons op bezoek. Hij is van de bovenburen maar lijkt zich veel beter bij ons te vermaken. Hij zit vaak voor het keukenraam te miauwen en Micaela de grote dierenvriend heeft al kattenbrokjes voor hem gekocht.

Tenslotte wil ik nog vertellen dat we binnenkort weer in Nederland op bezoek komen. Kerst vieren we in Zweden maar de 26ste december zijn we van plan weer een dagje in de auto te spenderen.

Aan iedereen de groeten! en laat graag een berichtje achter!

Mark

  • 09 November 2008 - 14:55

    Coen:

    Ziet er relaxed uit!

    Nice crib ook die van Angelica en J! en Leuk om weer wat foto's te zien!

    Groeten!

  • 11 November 2008 - 20:32

    Linda:

    Hey Boerke!

    Wat leuk om weer s wat van je te lezen! Was al benieuwd hoe het je daar allemaal vergaat, maar zo te lezen zit je goed op je plekje inmiddels :)
    Jammer dat er in de winter niet heel veel te doen is. Een jongen uit Erp is in Estland gaan wonen, die heeft hetzelfde probleem maar ik denk dat het daar nog wel een tikkeltje erger is...

    En je zult het niet geloven, maar ook ik ga op mezelf wonen :) Ik huur een appartementje in Erp Centrum haha
    Denk dat ik er over 2 weken kan gaan wonen. Heb er zin in!

    Nou ja, genoeg gereageerd ik zal een keer mailen dan hoeft er geen verhaal van 2 kantjes op je site...

    Doei!! x Lin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Tanumshede

Mark

Mijn waarbenjij.nu pagina, door mijn vrienden speciaal voor mij aangemaakt. vandaar de naam...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 32139

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 07 Augustus 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: